مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-16اقتصادي

شناسایی 1196 بسته اقتصادی به ارزش 9 هزار میلیون یورو درمازندران


مدیرکل اقتصاد و امور دارایی مازندران از شناسایی هزار و 196 فرصت سرمایه گذاری به ارزش 9 هزار و 500 میلیون یورو در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید اسماعیل هاشمی شامگاه پنجشنبه در هفتمین همایش فرصت های سرمایه گذاری در آمل با اشاره به تأثیر ضریب مؤلفه های سرمایه گذاری در اقتصاد اظهار داشت: تأثیر آن در رشد واقعی اقتصادی بسیار بالا است.

وی با عنوان اینکه بهبود فضای کسب و کار، ثبات اقتصادی، نرخ سود و غیره در سرمایه گذاری تأثیر بسزایی دارد، گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری به عنوان رزمایش در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مزیت های تمامی شهرستان ها در این همایش ها بررسی و تهیه شده است و ایده ها و فرصت هایی که متناسب با شهرستان ها بوده استخراج می شود.

هاشمی از شناسایی هزار و 196 فرصت سرمایه گذاری به ارزش 9 هزار و 580 میلیون یورو در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 232 فرصت سرمایه گذاری در سه شهرستان آمل، محمودآباد و نور شناسایی شده است.

مدیرکل اقتصادی و امور دارایی مازندران یادآور شد: پروژه های برای سرمایه گذاری آماده و مهیا هستند و باید نسبت به جذب آن اقدام کرد.

وی با بیان اینکه آمل 13 درصد تولید ناخالص ملی استان را به خود تخصیص داده است، گفت: آمل مقام اول تولید جوجه یکروزه و مقام برتر تولید گل های آپارتمانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1196 بسته اقتصادی به ارزش 9 هزار میلیون یورو درمازندران

شناسایی 1196 بسته اقتصادی به ارزش 9 هزار میلیون یورو درمازندران