مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 00:152023-02-16اجتماعي

رفع آب گرفتگی از 900 نقطه در شهر اصفهان


روز نخست بارش ها نیروهای خدمات شهری با حضور در حدود 900 نقطه در شهر که گزارش آب گرفتگی آن از سوی شهروندان به سامانه 137 اعلام شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان علی قاسم زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه در دو شبانه روز گذشته شاهد بارندگی حدود 90 میلی متری در سطح شهر اصفهان بودیم که در 25 سال اخیر بی سابقه بود، اظهار داشت: پس از آغاز بارش ها، نیروهای خدمات شهری در هر نقطه ای از شهر که موارد آب گرفتگی گزارش می شد، برای خدمت رسانی حاضر می شدند تا مشکل را برطرف کنند.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری، قبل از بارش در آماده باش قرار داشتند و 450 نفر از این نیروها به همراه حدود 200 دستگاه تجهیزات شامل کف کش، تانکر و جرثقیل در قالب 75 اکیپ حدود 48 ساعت آماده خدمت رسانی به شهروندان بودند.

قاسم زاده اعلام کرد: روز نخست بارش ها نیروهای خدمات شهری با حضور در حدود 900 نقطه در شهر که گزارش آب گرفتگی آن از سوی شهروندان به سامانه 137 اعلام شده بود، برای رفع مشکل اقدام کردند.

شهردار اصفهان در پایان عنوان کرد: شب گذشته در کنار این نیروها حاضر شدم که برخی از آن ها در این شرایط آب وهوایی با لباس خیس در جویبارها در حال بازگشایی مسیل ها بودند و در زمانی که شهروندان در حال استراحت بودند، تعدادی از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آب گرفتگی از 900 نقطه در شهر اصفهان

رفع آب گرفتگی از 900 نقطه در شهر اصفهان