مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-17سياسي

تقویت روحیه ظلم ستیزی از مسیر اقامه نماز می گذرد


دبیر جامعه مبلغین تهران با بیان اینکه برپایی نماز منجر به ظلم ستیزی می شود، گفت: تقویت روحیه ظلم ستیزی و توجه به مظلومان و مستمندان از راه اقامه نماز می گذرد.

- حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نماز اثربخش ترین حلقه اتصال مردم به مساجد است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اقامه نماز در مساجد و اثرگذاری این فریضه الهی، افزود: برپایی نماز در مساجد موجب معرفت افزایی اجتماعی در ابعاد مختلف می شود.

دبیر جامعه مبلغین تهران با بیان اینکه عمران مساجد به نماز است، گفت: داشتن ظواهر امکانی، فرش و لوستر و سنگ نمای آن چنانی به مسجد ارزش نمی دهد بلکه اقامه نماز عمیق، با بصیرت و معرفت به آن ارزش و جایگاه می بخشد.

حجت الاسلام ادیب یزدی با اشاره با آثار و برکات معنوی نماز در بخش های مختلف جامعه، بیان کرد: متولیان مساجد باید بسترهای لازم برای برپایی نماز باشکوه و همراه با معرفت در مساجد فراهم کنند.

وی با بیان اینکه برپایی نماز منجر به ظلم ستیزی می شود، افزود: تقویت روحیه ظلم ستیزی و توجه به مظلومان و مستمندان از راه اقامه نماز می گذرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مساجد را با اقامه نماز می توان از غربت در آورد، گفت: راه اصلاح جامعه و عبور از پلشتی ها و زشتی ها اقامه نماز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه ظلم ستیزی از مسیر اقامه نماز می گذرد

تقویت روحیه ظلم ستیزی از مسیر اقامه نماز می گذرد