مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:012023-02-17اجتماعي

پروژه خط انتقال آب به قلب پارک ملی تندوره اجرا شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر پروژه خط انتقال آب به قلب پارک ملی تندوره اجرا شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر پروژه خط انتقال آب به قلب پارک ملی تندوره اجرا شد.

مدثر تیموری در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی حفاظت از محیط زیست مسائل آموزشی و ترویجی است، در همین راستا برای تنویر افکار عمومی و مسائل آموزشی موزه حیات وحش و سالن آموزش در شهرستان درگز افتتاح شد.

وی عنوان کرد: شهروندان، دانش آموزان و جامعه هدف محیط زیست می توانند با حضور در این سالن آموزش با مسائل زیست محیطی از طریق مدرسینی که حضور دارند آشنا شوند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست درگز تصریح کرد: سالن آموزشی و موزه حیات وحش با اعتبار 100 میلیون تومان در مساحت 50 متر مربع افتتاح شده که تکمیل فضای آن جزء برنامه های آینده است.

وی با بیان اینکه در این موزه گونه هایی مانند پلنگ ایرانی، گربه جنگلی، قوچ و میش و سایر جانوران شاخص شهرستان جانمایی شده اند، ادامه داد: به زودی موزه حیات وحش تکمیل تر خواهد شد.

تیموری همچنین از بازسازی و تجهیز پاسگاه محیط بانی بابا نهستان خبر داد و گفت: این پاسگاه که در حاشیه پارک ملی تندوره قرار دارد چون 30 سال از احداث آن می گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خط انتقال آب به قلب پارک ملی تندوره اجرا شد

پروژه خط انتقال آب به قلب پارک ملی تندوره اجرا شد