مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:512023-02-17اجتماعي

برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان های گلستان در علی آبادکتول


مدیر آموزش و پرورش علی آبادکتول از برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان های گلستان در سوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان علی آبادکتول خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیر آموزش و پرورش علی آبادکتول از برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان های گلستان در سوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان علی آبادکتول خبرداد.

سیدعبدالله سیدکتولی امروز در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان علی آبادکتول در سال جاری به توازن 50 به 50 در توازن رشته ای در آموزش و پرورش دست یافت اظهار کرد: علی آباد کتول 15 هنرستان دارد و تقاضا برای ورود به هنرستان در شهرستان از بسیاری از رشته های نظری بیشتر است و خانواده های زیادی علاقه مند هستند فرزندانشان در هنرستان تحصیل کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزاری نمایشگاه مشاغل را مصداق بارز تبدیل شدن علم به عمل دانست و افزود: برخی از خانواده ها به دلیل دست نیافتن به آرزوهای خود فرزندان را مجاب می کنند در رشته خاص تحصیل کنند که کار درستی نیست.

وی با تأکید بر اینکه در هفته مشاغل دانش آموزانی که در هنرستان تحصیل کرده اند، تبدیل شدن علم به اقتصاد را به همه نشان خواهند داد و ثابت می کنند که حتی ظرفیت تبدیل شدن به کارآفرین را هم دارند، ادامه داد: تعداد دانش آموزان دوره متوسطه دوم علی آباد 11 هزار و 566 دانش آموز است که از این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان های گلستان در علی آبادکتول

برگزاری نمایشگاه مشاغل هنرستان های گلستان در علی آبادکتول