مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-17ورزشي

قربان علی اف: خوشحالم که دوباره به ایران آمدم/ درستکار مربی بزرگی است


خوشحالم که دوباره برای انجام مسابقات کشتی به ایران آمدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ماگومد قربان علی اف دارنده مدال های طلا و برنز جهان و مربی تیم کشتی آزاد روسیه اظهار داشت: اول از اینکه ما را برای مسابقات جام باشگاه ها دعوت کردید تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که دوباره به ایران آمدم، من از سال 2014 چندین بار به عنوان کشتی گیر برای حضور در مسابقات مختلف از جمله رقابت های لیگ، جام باشگاه های جهان و مسابقات ارتش های جهان به ایران آمده ام و جا دارد از همین جا به تمامی مربیانی که با آن ها در لیگ حضور داشتم خصوصا پژمان درستکار و محسن کاوه سلام کنم.

قربان علی اف در مورد حضورش در مسابقات جام باشگاه های جهان در ایران گفت: چندین بار در این مسابقات برای تیم های مختلف ایرانی کشتی گرفتم و با این تیم ها عنوان قهرمانی را نیز بدست آوردیم.

وی گفت: برای حضور در مسابقات لیگ همیشه با روحیه ایران می آمدم و محسن کاوه و پژمان درستکار به عنوان مربی کمک زیادی به من می کردند به طوری که در عرض یک هفته من را برای کشتی گرفتن آماده می کردند و در کشتی ها برنده میدان بودم.

قربان علی اف در مورد پژمان درستکار گفت: با توجه به شناختی که از وی دارم و با او کار کرده ام به نظرم مربی بزرگی در کشتی دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربان علی اف: خوشحالم که دوباره به ایران آمدم/ درستکار مربی بزرگی است

قربان علی اف: خوشحالم که دوباره به ایران آمدم/ درستکار مربی بزرگی است