مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-17سياسي

پیگیر مشکلات مردم خوی هستیم/فعالیت 60 گروه جهادی


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم هستیم، گفت: مشکلات و نگرانی مردم خوی به صورت جدی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر حسین سلامی ظهر جمعه در بازدید از شهرک ولی عصر یکی از کمپ های اسکان اضطراری مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: همه تلاش ها بر این جهت متمرکز شده تا مردم هرچه سریع تر از این شرایط خارج شوند و مشکلات مردم به سرعت رفع شود.

وی با اشاره به لزوم بازگشت سریع به وضع قبل از زلزله گفت: مردمی که منازلشان آسیب ندیده به دور از فضای نگرانی و شایعات می توانند به خانه های خود برگردند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سپاه همانند روزهای نخست زلزله در کنار مردم خوی بوده و در بحث آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده نیز در کنار مردم است، افزود: دولت تسهیلاتی برای مستأجران در نظر مصوب کرده است و برای تاکید با مسئولین استانی در این زمینه حتماً صحبت می کنیم تا نگرانی ها و دغدغه ها به صورت جدی پیگیری شود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور نیروها و امکانات سپاه در منطقه گفت: ماشین آلات مهندسی و اکیپ های بسیج سازندگی و بیش از 60 گروه جهادی در منطقه مشغول خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مشکلات مردم خوی هستیم/فعالیت 60 گروه جهادی

پیگیر مشکلات مردم خوی هستیم/فعالیت 60 گروه جهادی