مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:432023-02-17سياسي

ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حضور حماسی ملت ایران در روز 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی افزود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حضور حماسی ملت ایران در روز 22 بهمن بر سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی افزود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی بیست و هشتم بهمن در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار کرد: مردم می دانند که نظام اسلامی ما در کارهای اساسی و زیرساخت ها خوب عمل کرده و خدمات گسترده و فراوانی با وجود دفاع مقدس و تحریم های بین المللی کارهای اساسی و پایه ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه گرچه می دانیم برخی کمبودهای در جامعه وجود دارد اما این موارد نباید کارهای اساسی نظام را زیر سوال ببرد، بیان کرد: برخی از فتنه گران سعی در توطئه دارند اما هرچه زمان می گذرد فهم و درک فتنه گران از حقایق موجود جامعه فاصله بیشتری می گیرد و در نزد مردم بی جایگاه می شوند.

شاهرخی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به کشور چین تصریح کرد: انتظار می رود که مسولان با اجرای توافق نامه های انجام شده گام های بلندی در رشد اقتصادی کشور بردارند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: مردم لرستان از مسولان انتظار دارند در خصوص پادگان فرهنگی تاریخی 07 اقدام اساسی انجام دهند و کاری کنند که هم حق ارتش پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه

ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه