مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-17سياسي

ماهیت دروغین حقوق بشر غربی در زلزله سوریه نمایان شد


موضوع طرفداری از حقوق بشر که غربی ها عنوان می کنند دروغی بیش نیست و مشاهده کردیم که هیچ توجهی به مردم زلزله زده سوریه نداشتند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: موضوع طرفداری از حقوق بشر که غربی ها عنوان می کنند دروغی بیش نیست و مشاهده کردیم که هیچ توجهی به مردم زلزله زده سوریه نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه امروز اردستان با اشاره به مبعث حضرت محمد (ص)، اظهار داشت: حضرت محمد (ص) در چنین روزی در غار حرا با نزول آیات سوره علق به بعثت رسید تا اخلاق بزرگوارانه را به اتمام برساند؛ حضرت محمد (ص) از جمله پیامبرانی است یک رسالت جهانی و بی نظیر را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه اکنون حدود دو میلیارد نفر در جهان به رسالت جهانی حضرت محمد (ص) اعتقاد دارند، افزود: پیامبر اکرم (ص) معجزات فراوانی داشت؛ از علامه طباطبایی نقل شده که با فرض اینکه پیامبر اکرم معجزه ای هم نداشتند، می توان گفت که تربیت امام علی (ع) یک معجزه از سوی رسول گرامی اسلام است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: دشمنان در عربستان و حجاز که باید پایگاه تولید و نشر معارف دینی باشد کتابی را درباره یزید منتشر کرده و او را امیرالمومنین خوانده و تبلیغ می کنند؛ ما باید با تبلیغات مناسب برای مقابله با این نوع بدعت ها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت دروغین حقوق بشر غربی در زلزله سوریه نمایان شد

ماهیت دروغین حقوق بشر غربی در زلزله سوریه نمایان شد