مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-17سياسي

مشکلات نان در دشتی پیگیری شود


برخی مردم از کم فروشی تعدادی از نانوایی ها گله مند هستند و مسئولان محترم اجرایی شهرستان این موضوع را پیگیری و منشأ آن را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهد دوست در خطبه های این هفته خورموج اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شگفتی دیگری خلق کرد و دنیا را مبهوت استقامت و بصیرت خود ساخت.

امام جمعه دشتی افزود: حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم فهیم و سرافراز ایران اسلامی، آمریکا و همه دشمنان را که با راه اندازی یک جنگ پیچیده ترکیبی، تلاش گسترده ای را به منظور القا یاس و ناامیدی، و دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آن ها با نظام انجام داده بودند، در حیرت و درماندگی فرو برده و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: این حماسه کم نظیر، قلب های همه دلدادگان انقلاب اسلامی را مسرور ساخت و به همه دشمنان و بدخواهان به ویژه آمریکا در حمایت از اغتشاشگران، آشوبگران، پاسخی محکم داد.

وی اضافه کرد: بنده لازم می دانم از همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام ملی، از حضور حماسی و پرشکوه یکایک مردم شریف و فهیم شهرستان که حقیقتاً برگ زرین دیگری را به تاریخ افتخارات خود افزودند و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و، قدردانی و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نان در دشتی پیگیری شود

مشکلات نان در دشتی پیگیری شود