مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-17بين الملل

روسیه سفیر هلند را احضار کرد


وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که اخیراً سفیر هلند در مسکو را فراخوانده است، زیرا هلند تلاش می کند روسیه را مسئول سقوط هواپیمای مسافربری MH17 مالزی در دونباس در سال 2014 بداند.

- وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که اخیراً سفیر هلند در مسکو را فراخوانده است، زیرا هلند تلاش می کند روسیه را مسئول سقوط هواپیمای مسافربری MH17 مالزی در دونباس در سال 2014 بداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در 16 فوریه، هلس آرنو پچور بلو، سفیر هلند در مسکو، به وزارت خارجه روسیه احضار شد تا از تلاش دولت هلند برای مسئول دانستن غیرمنطقی روسیه در سقوط هواپیمای مسافربری MH17 مالزی در دونباس در 17 ژوییه 2014 جلوگیری کند .

وزارت خارجه روسیه همچنین بر ماهیت سیاسی کار گروه تحقیقات مشترک (JIT) به ریاست دفتر دادستانی هلند درباره سقوط این هواپیما تأکید کرد.

بیانیه تیم تحقیق درباره تعلیق تحقیقات، گواه دیگری است مبنی بر اینکه تحقیقات، استدلال ها را برای حمایت از مواضع اتهامی یک جانبه خود (علیه روسیه) تمام کرده است.

روسیه نتایج (ناقص و کوتاه) تحقیقات را به رسمیت نمی شناسد.

این وزارتخانه همچنین اشاره کرد که سفیر هلند از اعتراض به عملکرد دولت این کشور مبنی بر ممانعت از کار سفارت روسیه در موارد مرتبط با همکاری با مؤسسات عمومی و تاریخی، بناهای یادبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه سفیر هلند را احضار کرد

روسیه سفیر هلند را احضار کرد