مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-17سياسي

شرکت هواپیمایی یزد رسماً آغاز بکار کرد


شرکت هواپیمایی یزد موسوم به «یزد ایر» همزمان با شب مبعث رسول اکرم(ص) با فرود اولین پرواز این شرکت از مبدا تهران در فرودگاه شهید صدوقی یزد رسماً آغاز بکار کرد.

- ایسنا/یزد شرکت هواپیمایی یزد موسوم به یزد ایر همزمان با شب مبعث رسول اکرم(ص) با فرود اولین پرواز این شرکت از مبدا تهران در فرودگاه شهید صدوقی یزد رسماً آغاز بکار کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم که شامگاه جمعه 28 بهمن ماه با انجام مراسم واتر سالوت این پرواز انجام شد، ضمن قدردانی از تمام کسانی که در راه اندازی این شرکت فعالیت کردند، اظهار کرد: امیدواریم با همان پیگیری شکل گیری این شرکت هواپیمایی، شاهد راه اندازی اولین شرکت حمل و نقل ریلی استان هم در حوزه بار و هم مسافر و هم پهنه ریلی استان در سال 1402 باشیم.

وی با بیان این که در حال حاضر نیز به همت راه آهن استان، ظرفیت قطارهای مسافری استان دو برابر شده است، یکی از سیاستهای استان را توسعه زیرساختهای گردشگری استان خواند و ابراز امیدواری کرد که روز به روز بر رونق گردشگری این دیار افزوده شود.

علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم در سخنانش عنوان کرد: امشب برای مردم شهر میراث جهانی یزد بسیار خاطره انگیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت هواپیمایی یزد رسماً آغاز بکار کرد

شرکت هواپیمایی یزد رسماً آغاز بکار کرد