مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-17سياسي

توطئه های دشمنان نظام همواره با حضور در صحنه مردم خنثی می شوند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گرچه دشمن با توطئه هایی برای ضربه زدن به نظام تلاش می کند اما این توطئه ها همواره با حضور در صحنه مردم خنثی می شوند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گرچه دشمن با توطئه هایی برای ضربه زدن به نظام تلاش می کند اما این توطئه ها همواره با حضور در صحنه مردم خنثی می شوند.

مجید منعمی بیست و هشتم بهمن ماه در مراسم افتتاح بخشداری میربگ جنوبی شهرستان دلفان، اظهار کرد: در فتنه های اخیر دشمن تلاش کرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ناکامی دشمنان را رقم زد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز بر اتحاد ملی تأکید کردند، گفت: اتحاد ملی به معنای همگرا بودن مسئولان در راس و همگرایی مردم و مسئولان است هر چند هم اختلاف نظرها وجود داشته باشد.

منعمی با بیان اینکه اختلاف نظرها در جایی دچار اشکال است که تبدیل به نزاع شود، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید اتحاد ملی را به نمایش بگذارند و این که بدون غرب نمی توان مسیر را پیش برد نگاه واپس گرایی است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: مردم ما آزاده هستند و به دنبال این نیستند که زیر بیرق بیگانه بروند چرا که بر توان ملی اعتقاد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمنان نظام همواره با حضور در صحنه مردم خنثی می شوند

توطئه های دشمنان نظام همواره با حضور در صحنه مردم خنثی می شوند