مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 00:212023-02-17سياسي

امام جمعه شیراز: برخی دنبال «تسلیم» ملت سرفراز ایران به آمریکا هستند


برخی به دنبال آن هستند که ملت سرفراز ایران تسلیم آمریکا شود اما نباید فراموش کنیم که در زمان شاه که ایران ژاندارم آمریکا بود و نفت را آنها قیمت گذاری می کردند شرایط کشور شرایطی نا مناسب و مملو از مشکل بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مهر نوشت: دژکام گفت: عمده مشکلات در کشور مربوط به مسائل اقتصادی است که علت آن نیز توزیع ناعادلانه درآمد است.

لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شیراز بیان کرد: عمده مشکلات و نارضایتی که وجود داشته مربوط به مسائل اقتصادی است این موضوع بیانگر کمبود منابع درآمدی اقتصادی نیست بلکه توزیع عادلانه درآمد وجود ندارد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکیدات ویژه ای بر توزیع عادلانه درآمد داشته اما شاهد هستیم که در این قسمت نیز غفلت صورت گرفته است، ایشان می فرمایند راه حل مشکلات زندگی مردم؛ از قبیل بیکاری جوانان، فقر درآمدی در طبقه ضعیف و امثال آن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

دژکام در ادامه متذکر شد: برخی به دنبال آن هستند که ملت سرفراز ایران تسلیم آمریکا شود اما نباید فراموش کنیم که در زمان شاه که ایران ژاندارم آمریکا بود و نفت را آنها قیمت گذاری می کردند شرایط کشور شرایطی نا مناسب و مملو از مشکل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: برخی دنبال «تسلیم» ملت سرفراز ایران به آمریکا هستند

امام جمعه شیراز: برخی دنبال «تسلیم» ملت سرفراز ایران به آمریکا هستند