مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 00:402023-02-17فرهنگي

مهمترین اتفاق جشنواره موسیقی فجر در 25 سال قبل چه بود؟


سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر 25 سال قبل برگزار شد و در اتفاقی مهم، برای نخستین بار بخش ویژه «بانوان» به این رویداد موسیقایی اضافه شد.

- سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر 25 سال قبل برگزار شد و در اتفاقی مهم، برای نخستین بار بخش ویژه بانوان به این رویداد موسیقایی اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال هاست که بخش بانوان به جشنواره موسیقی فجر اضافه شده است و این امکان را به زنان هنرمند عرصه موسیقی کشورمان می دهد تا در کنار نوازندگی و هم خوانی در دیگر بخش ها، به طور مستقل صاحب اجراهایی باشند برای مخاطبان زن جشنواره.

هرچند این بخش هم مانند برخی دیگر از بخش های جشنواره در این سالها با فراز و نشیب هایی در برگزاری همراه بوده است و در مقاطعی بنا به تصمیم برگزارکنندگان وقت، به جشنواره اضافه یا از آن حذف شده است.

از نمونه های این حذفیات به سال 97 می توان اشاره کرد؛ زمانی که برگزارکنندگان تصمیم گرفتند به دلیل آنچه ارائه نشدن کارها با کیفیتِ مطلوب عنوان شد، بخش بانوان را حذف کنند.

با این همه پس از عبور از فراز و فرودها، جشنواره موسیقی فجر چندسالی است که بار دیگر با تاکید بر برپایی بخش ویژه بانوان، بر برگزاری آن تاکید دارد و در تداوم این مسیر، در جشنواره سی و هشتم دو گروه را در فهرست اجراهای 1401 جشنواره گنجانده است تا گروه های ماهور و هنا بتوانند در نخس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اتفاق جشنواره موسیقی فجر در 25 سال قبل چه بود؟

مهمترین اتفاق جشنواره موسیقی فجر در 25 سال قبل چه بود؟