مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:022023-02-18سياسي

لزوم الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و حاکمیت اخوت در جامعه اسلامی


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی انقلاب سلامی و جشن 44 سالگی آن ثمره وحدت، اتحاد، یکدلی، یکرنگی، حاکمیت اخوت و نیز الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) بود.

- نماینده مقام معظم رهبری در مراسم جشن عید مبعث تاکید کرد؛ لزوم الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و حاکمیت اخوت در جامعه اسلامی ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی انقلاب سلامی و جشن 44 سالگی آن ثمره وحدت، اتحاد، یکدلی، یکرنگی، حاکمیت اخوت و نیز الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) بود.

آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان امروز شنبه 29 بهمن، در مراسم جشن عید مبعث در محل مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: مردم کشور و به خصوص سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22بهمن ماه حضوری حماسی و پرشور داشتند که نشان داد خواب های آشفته استکبار جهانی در خصوص نظام اسلامی ما تعبیر نخواهد شد و این حضور پر شور مردم جای قدردانی دارد و امیدواریم ما مسئولان توفیق خدمت به این مردم عزیز، نجیب، شریف و صبور را داشته باشیم.

آیت الله محامی بیان کرد: امت اسلامی در همه دوره ها به خصوص دوران کنونی نیازمند درس گرفتن از پیامبر اکرم(ص) می باشد و باید سنت و سیره او را به دستی شناخته و تلاش کنیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و حاکمیت اخوت در جامعه اسلامی

لزوم الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و حاکمیت اخوت در جامعه اسلامی