مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-18ورزشي

تبریز میزبان مسابقات کشوری سبک مبارزان


رییس سبک مبارزان جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اسفند ماه سال جاری مسابقات کشوری برگزار خواهد شد، گفت: تبریز میزبان این مسابقات خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن علیزاده صبح شنبه با اشاره به میزبانی شهر تبریز از مسابقات کشوری سبک مبارزان افزود: این مسابقات با اعلام آمادگی حدود یک هزار نفر ورزشکار از بیست و پنج استان کشور در 2 بخش بانوان و آقایان از یکم تا پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رییس سبک مبارزان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: یکم اسفند ماه ورود ورزشکاران بانوان از دوم تا سوم اسفند ماه مسابقات بانوان انجام گرفته و همچنین روز سوم اسفند ورود شرکت کنندگان آقا بوده و چهارم و پنجم اسفند ماه مسابقات بخش آقایان برگزار خواهد شد.

رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور نزدیک به 2 ساله خود در ریاست هیأت و تمام تلاش اش در راستای پیشرفت ورزش های رزمی استان و دست یافتن به جایگاه واقعی در سطح کشوری، عنوان کرد: به لطف خداوند و تلاش همه همکاران در هیأت ورزشی و همچنین تک تک ورزشکاران رزمی استان، هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی از رتبه بیست و یکم به رده پنجم کشوری دست یافته است.

یوسف جاویدان یادآور شد: تیم اعزامی آذربایجان شرقی در مسابقات کیک بوکسینگ کشوری که در شهر تهران در حال برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز میزبان مسابقات کشوری سبک مبارزان

تبریز میزبان مسابقات کشوری سبک مبارزان