مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:122023-02-19سياسي

لایحه جوانی جمعیت به شورای شهر کرج رسید


در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کمک هزینه ازدواج، تولد فرزند، کمک هزینه مهدکودک ها، خدمات درمانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، در جلسه کمیسیون تلفیق، گفت: لایحه جوانی جمعیت در کمیته منابع انسانی و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بررسی و بر اساس قانون تصمیم گیری و تصمیم سازی شد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به موضوعات مهم در حوزه زنان و خانواده، مسایل مربوط به جمعیت، ازدواج، فرزندآوری، اعطای تسهیلات به خانواده ها برای تامین مسکن، حوزه بهداشت و سلامت مسایل معیشتی و رفاهی کارکنان، سیاست های تشویقی برای بانوان و موضوعات بسیار مهم در این قانون دیده شده است.

منعمی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری بایستی بسته های تشویقی را با هماهنگی و بررسی کمیته منابع انسانی و اداره رفاه به شهروندان ارائه کند.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج به سیاست های جمعیتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و قانون خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: این قانون نافی حمایت ها و تشویق های متفاوت مندرج در سایر قوانین مصوب شده شورای شهر در راستای افزایش جمعیت نیست و در بودجه سال 1402 شهرداری مصوب خواهد شد وی در پایان خواستار تخصیص بیمه خدمات درمانی پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه جوانی جمعیت به شورای شهر کرج رسید

لایحه جوانی جمعیت به شورای شهر کرج رسید