مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-19سياسي

هشدار معاون دادستان مشهد در مورد افزایش جرایم مربوط به اطفال در فضای مجازی


 بعد از غیر حضوری شدن مدارس و در دوره کرونا جرایم فضای مجازی در زمینه اطفال افزایش داشت زیرا تمام دانش آموزان و اطفال یا در نرم افزار شاد عضو بودند یا در بقیه پیام رسان ها عضویت داشتند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون دادستان مشهد گفت: بعد از غیر حضوری شدن مدارس و در دوره کرونا جرایم فضای مجازی در زمینه اطفال افزایش داشت زیرا تمام دانش آموزان و اطفال یا در نرم افزار شاد عضو بودند یا در بقیه پیام رسان ها عضویت داشتند.

فرزاد بهشتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جرایم مربوط به حوزه اطفال در فضای مجازی اظهار کرد: در حوزه فضای مجازی و اطفال پیشگیری و اطلاع رسانی به خانواده و قوانین حمایتی از اطفال برای حضور در فضای مجازی، سوءاستفاده از آن ها و تولید آثار مبتذل و مستهجن توسط آن ها مطرح می شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی و ارتباط آن با اطفال و نوجوانان را از 2 جنبه پیشگیرانه و حمایتی می توان بررسی کرد، ادامه داد: در زمینه پیشگیری با توجه به اینکه امروز فضای مجازی تمام زندگی ما را فرا گرفته و بخشی از استفاده کنندگان از این فضا اطفال و نوجوانانی هستند که ممکن است تازه وارد فضای مجازی شده باشند، بنابراین علاوه بر سالم سازی توسط حاکمیت، نظارت والدین نیز باید به عنوان یکی از موضوعات جدی باید مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون دادستان مشهد در مورد افزایش جرایم مربوط به اطفال در فضای مجازی

هشدار معاون دادستان مشهد در مورد افزایش جرایم مربوط به اطفال در فضای مجازی