مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:572023-02-19اقتصادي

فلسفه الزام افراد به استفاده از کارت سوخت شخصی چیست؟


یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق 95 درصد افراد جامعه در سال آینده باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنند و تنها در موارد ضروری امکان استفاده از کارت سوخت جایگاه وجود دارد.

- یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق 95 درصد افراد جامعه در سال آینده باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنند و تنها در موارد ضروری امکان استفاده از کارت سوخت جایگاه وجود دارد.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در سال 1402، بیان کرد: هر خودرویی که تولید می شود و یا اینکه در جامعه دست به دست شده و فرد شماره یک آن را به فرد شماره دو می فروشد، داری چندین مدرک است که شامل سند خودرو، کارت خودرو، بیمه و کارت سوخت می شود؛ هر خودرویی یک کارت سوخت دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه زمانی که افراد به جایگاه مراجعه می کنند باید با کارت سوخت خود سوخت گیری کنند اما اکنون عرف اینگونه نیست و اکثر مردم با کارت سوخت جایگاه، سوخت گیری انجام می دهند، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 1402 ، دولت موظف شد برای سال آینده بستر را به نحوی فراهم کند که کارت سوخت جایگاه صرفا در موارد اضطراری و فقط برای 5 الی 10 درصد جامعه مورد استفاده قرار گیرد، یعنی حدود 95 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه الزام افراد به استفاده از کارت سوخت شخصی چیست؟

فلسفه الزام افراد به استفاده از کارت سوخت شخصی چیست؟