مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-19سياسي

هیأتی ها هزار نهال زیتون کاشتند+عکس و فیلم


مسئول هیأت یامهدی (عج) واوان در شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه به مناسبت مبعث اعضای هیأت ما هزار نهال درخت زیتون در منازل مردم، معابر و بوستان ها کاشتند، - حجت الاسلام سیدحسین موسوی امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) و مسئول هیأت یامهدی (عج) واوان در شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسجد و هیأت تراز انقلاب اسلامی، فرامراسمی باید عمل کنند و نباید تنها به برگزاری نماز جماعت یا مراسم های دینی و مذهبی اکتفا کنند، بلکه مؤمنین تربیت شده در این دو نهاد دینی باید تربیت یافتگی خود را در رفع نیازهای مردم و خلاء های کشور ظهور و بروز دهند.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه های مورد نیاز جهت ورود مساجد و هیأت ها محیط زیست است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هرساله به درختکاری می پردازند.

همچنین روایات متعددی نیز مبنی بر اهمیت کاشت درخت در دین اسلام وجود دارد، مانند آن که امام صادق (ع) می فرمایند یکی از باقیات و صالحاتی که بعد از وفات نیز به انسان خیر می رساند، درختی است که کاشته باشد.

  نهال زیتون های تهیه شده برای کاشت در عید مبعث برای اشتغال زایی جوانان 5 هزار درخت زیتون کاشتیم موسوی تصریح کرد: از اسفند سال 98 تا کنون هیأت یامهدی عج، در ایام درختکاری 6 هزار اصله نهال زیتون در محله ای که مسجد موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی ها هزار نهال زیتون کاشتند+عکس و فیلم

هیأتی ها هزار نهال زیتون کاشتند+عکس و فیلم