مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-19پزشكي

هر مادر قزوینی یک «سفیر سلامت»


کارشناس سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: سلامتی مادر و ترویج فرهنگ سلامت در خانه و خانواده امری مهم است و بی شک مادران نقش بسزایی در سلامت خانواده دارند از این رو هر مادر قزوینی می تواند با مراجعه به مراکز بهداشت به صورت رایگان آموزش های لازم را ببیند و سفیر سلامت شود.

- ایسنا/قزوین کارشناس سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: سلامتی مادر و ترویج فرهنگ سلامت در خانه و خانواده امری مهم است و بی شک مادران نقش بسزایی در سلامت خانواده دارند از این رو هر مادر قزوینی می تواند با مراجعه به مراکز بهداشت به صورت رایگان آموزش های لازم را ببیند و سفیر سلامت شود.

مریم علیخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر یکی از اولویت های حوزه بهداشت و سلامت افزایش سطح سلامتی خانواده ها، مسئله فرزندآوری و رشد جمعیت جوان است.

وی با بیان اینکه جایگاه مادری در باور عمومی بسیار رفیع است، افزود: زنگ خطر کاهش جمعیت در استان به صدا درآمده و چنانچه کاهش نرخ باروی با همین میزان پیش رود، در چند سال آینده شاهد پیری جمعیت خواهیم بود که قطعاً معایب بسیاری به همراه دارد.

این کارشناس سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: به جز مسئله فرزندآوری، سلامت روان و به تبع آن حمایت عاطفی و اقتصادی خانواده ها دارای اهمیت است که از این رو مادر نقش مؤثری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر مادر قزوینی یک «سفیر سلامت»

هر مادر قزوینی یک «سفیر سلامت»