مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-19سياسي

حال و روز پژو 504 مزایده ای احمدی نژاد!


این پژو 504 سفید که متعلق به محمود احمدی نژاد بود، در زمان ریاست جمهوری وی برای ساخت مسکن برای معلولان به مزایده گذاشته شد که حاشیه های زیادی به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، حالا مسئولان بهزیستی می گویند این خودرو بدون اینکه آورده ای برای معلولان داشته باشد، گوشه پارکینگ بهزیستی خاک می خورد.

اسفندماه سال 89 رسانه های مختلف داخلی و خارحی خبر دادند که یک ایرانی با پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خودروی شخصی محمود احمدی نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.

همان زمان ، هفته نامه 9 دی متعلق به حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس آن دوره نوشت: شنیده شده است فردی که خودرو احمدی تژاد را خریداری کرده است در سال های گذشته تنها داراییش یک سوله بوده که به عنوان انبار و کارهای کوچک صنعتی استفاده می کرده است.

به تدریج نامبرده از طریق ارتباطات مختلف دولتی به ثروت کلانی دست پیدا می کند.

وی در حال حاضر 30درصد سهام بانک گردشگری و 34درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودرو تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را دارد .

فروردین سال 90 این هفته نامه همچنین اعلام کرد که خریدار خودرو محمود احمدی نژاد هزار و 200 میلیارد تومان به شبکه بانکی ایران بدهکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز پژو 504 مزایده ای احمدی نژاد!

حال و روز پژو 504 مزایده ای احمدی نژاد!