مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-19فناوري

ساترا «کُد» جدید منتشر کرد


چهل وچهارمین شماره از نشریه «کُد» ویژه دی ماه 1401 همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب نظران حوزه تنظیم گری در فضای مجازی منتشر شد.

- چهل وچهارمین شماره از نشریه کُد ویژه دی ماه 1401 همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب نظران حوزه تنظیم گری در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر)، چهل وچهارمین شماره از ماهنامه خبری و تحلیلی کُد را که در دی ماه 1401 گردآوری کرده بود، منتشر کرد.

پرونده ویژه این شماره به حکمرانی نوین، فضای مجازی و تنظیم گری پرداخته و گفتارها و نوشتارهایی از صاحب نظران حوزه تنظیم گری در فضای مجازی را منتشر کرده است.

این شماره از نشریه کُد ، شامل سرمقاله ای از سعید مقیسه (رییس ساترا)، گفت وگو با بهروز مینایی (عضو هیات علمی و رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت)، مقاله ای از علیرضا بهادری (مدیرکل فناوری و سامانه های نوین ساترا)، مقاله ای محمدرضا محمدی (سردبیر نشریه)، گفت گو با لطف الله سیاهکلی (نایب رییس فراکسیون رسانه مجلس)، گزارشی از نشست های معاونت های مختلف این سازمان با برخی فعالان فضای مجازی کشور، یادداشت های کارشناسان ساترا با موضوع حکمرانی نوین، فضای مجازی و تنظیم گری با ارائه تحلیل هایی از این قبیل و بیان دیدگاه های اساتید دانشگاهی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا «کُد» جدید منتشر کرد

ساترا «کُد» جدید منتشر کرد