مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-19سياسي

ارائه 3 سطح خدمات در کلینیک درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان


معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: کلینیک غربالگری، تشخیص زودهنگام و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان بنا بر تکلیف قانونی و وظیفه نهادی جهاد دانشگاهی به بهره برداری است تا خدمات تخصصی با هزینه های مناسب به مردم خوزستان ارائه شود.

- ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: کلینیک غربالگری، تشخیص زودهنگام و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان بنا بر تکلیف قانونی و وظیفه نهادی جهاد دانشگاهی به بهره برداری است تا خدمات تخصصی با هزینه های مناسب به مردم خوزستان ارائه شود.

یعقوب فتح الهی ننه کران در آیین افتتاح کلینیک غربالگری، تشخیص زودهنگام و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (30 بهمن ماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: در راستای فعالیت هنای سازمان جهاد دانشگاهی در حوزه جهاد علمی، کار فرهنگی، اجتماعی و عرضه خدمات تخصصی در حوزه بهداشت و سلامت، امروز شاهد افتتاح مرکز غربالگری، کنترل و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این مرکز بنا بر تکلیف قانونی و وظیفه نهادی جهاد دانشگاهی به بهره برداری است تا خدمات تخصصی با هزینه های مناسب به مردم خوزستان ارائه شود؛ این خدمات در سه سطح پیشگیری، تشخیص به موقع و درمان موثر خواهند بود که انجام به موقع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 3 سطح خدمات در کلینیک درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان

ارائه 3 سطح خدمات در کلینیک درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان