مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-19سياسي

پشتیبانی سرویس های جاسوسی کشورهای معاند از مافیای موادمخدر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: بحث مواد مخدر را نباید صرفا به عنوان آسیب اجتماعی در حوزه محلی و استانی نگاه کنیم چراکه مافیای مواد مخدر تحت پشتیبانی سرویس های جاسوسی کشورهای معاند هستند تا جوانان ما را به مهلکه اعتیاد بکشند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: بحث مواد مخدر را نباید صرفا به عنوان آسیب اجتماعی در حوزه محلی و استانی نگاه کنیم چراکه مافیای مواد مخدر تحت پشتیبانی سرویس های جاسوسی کشورهای معاند هستند تا جوانان ما را به مهلکه اعتیاد بکشند.

بهنام نظری یکشنبه 30 بهمن ماه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: مدت هاست چنین جلساتی را برگزار می کنیم ولی گزارش اقداماتی در زمینه پیشگیری ندیدم و باید یکی از دستور کارها را بحث پیشگیری بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه باید روی کاهش ورودی کمپ های ماده 16 کار کنیم افزود: همواره پیشگیری بهتر از درمان است و باید سلسله اقداماتی در این زمینه انجام دهیم تا جوانان وارد مهلکه اعتیاد نشوند.

نظری با تاکید بر اینکه آگاهی بخشی در این موضوع نیز باید بیشتر شود تصریح کرد: ما نباید همه توانمان را در بحث مقابله بگذاریم و باید در بحث پیشگیری بهتر عمل کنیم و آموزش و پرورش و دانشگاه ها وظیفه دارند در این زمینه اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی سرویس های جاسوسی کشورهای معاند از مافیای موادمخدر

پشتیبانی سرویس های جاسوسی کشورهای معاند از مافیای موادمخدر