مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-19سياسي

برای تحقق کرامت زن، باید به عرصه های بهداشت و سلامت زنان توجه شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یکی از عرصه هایی که برای تحقق کرامت زن و توجه به مسائل زنان، - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در علوم پزشکی اهواز: برای تحقق کرامت زن، باید به عرصه های بهداشت و سلامت زنان توجه شود ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یکی از عرصه هایی که برای تحقق کرامت زن و توجه به مسائل زنان، دچار عقب افتادگی است، عرصه های مرتبط با بهداشت و سلامت است که باید به آن با کار تخصصی و علمی توجه شود.

  حجت الاسلام سید محمدمهدی شفیعی در آیین افتتاح کلینیک غربالگری، تشخیص زودهنگام و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (30 بهمن ماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در یکی از دیدارها با بانوان، نکته اساسی و در عین حال مغفولی را فرمود.

ایشان به دیدگاه اسلام درباره کرامت و محوریت زن در خانواده اشاره کرده است اما اگر این دیدگاه صرفا با بیانات و روشن کردن دیدگاه در صحبت ها پیش برود، خواسته اسلام در جامعه محقق نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علاوه بر روشن کردن جایگاه زن در نگاه دین، آنچه موجب می شود دیدگاه اسلام پیرامون زن و کرامت زن در جامعه محقق شود، به سه عرصه نیاز دارد که ایشان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق کرامت زن، باید به عرصه های بهداشت و سلامت زنان توجه شود

برای تحقق کرامت زن، باید به عرصه های بهداشت و سلامت زنان توجه شود