مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:122023-02-19سياسي

اجرای بیش از300 برنامه در هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان


فرماندار فلاورجان با اشاره به اهمیت هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان گفت: برنامه های پیش بینی شده باید منجر به معرفی ظرفیت ها و توانایی های این شهرستان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فلاورجان، مهدی معینی فرماندارفلاورجان بعدازظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت نکوداشت هفته فرهنگی فلاورجان اظهار داشت: هفته فرهنگی شهرستان تنها مختص دستگاه های فرهنگی نیست بلکه معرفی ظرفیت ‎ها و توانمندی‎ های شهرستان در تمامی ابعاد و حوزه ها مهم خواهد بود .

وی افزود: با توجه به اهتمام دولت مردمی برای ایجاد تحول در بخش های مختلف نیاز است که توانایی های شهرستان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

معینی ادامه داد: هفته فرهنگی باید در رشد، شکوفایی و ارتقای شهرستان تاثیرگذار باشد و ایده و برنامه هایی که اجرا می شود باید در راستای القا و تبلیغ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی شهرستان باشد که در این زمینه نیز برنامه ریزی گسترده صورت گرفته است.

  فرماندار فلاورجان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های اصحاب رسانه شهرستان به ویژه در در زمینه خبررسانی و اطلاع رسانی عمومی مدیریت بحران چند روز گذشته، گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق، به موقع و صادقانه با تحریف ها و هجمه های دشمن مقابله می کنند و بنابراین نقش مهمی در تبیین سیاست ها و خدمات نظام و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از300 برنامه در هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان

اجرای بیش از300 برنامه در هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان