مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 00:502023-02-19بين الملل

حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل


حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل همچنان ادامه دارد.

- همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل همچنان ادامه دارد.

در همین ارتباط نیز اتحادیه آفریقا در بیانیه پایانی نشست سران این اتحادیه اعلام کرد: مخالفت اسراییل با طرح های فلسطینی و بین المللی برای ازسرگیری مذاکرات صلح را محکوم می کنیم.

اتحادیه آفریقا همچنین گفت که از درخواست فلسطینیان برای عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت می کنیم و خواستار حمایت بین المللی از آن ها هستیم.

پیش از این، برخی منابع الجزایری از تلاش های این کشور برای سلب عضویت ناظر از رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا در اجلاس پیش روی این اتحادیه خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، سفر رمطان لعمامره وزیر خارجه الجزایر به آفریقای جنوبی در راستای آمادگی برای برگزاری اجلاس اتحادیه آفریقاست و جلسه جدید شورای اجرایی اتحادیه نیز طی امروز و فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد.

طبق اعلام منابع مذکور، رژیم صهیونیستی کشورهای آفریقایی را برای پذیرش این رژیم به عنوان عضو ناظر تحت فشار قرار داده و با مشوق های مالی، پروژه های پیشنهادی و برخی مسائل دیگر در حال چانه زنی با این کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل