مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:022023-02-20سياسي

اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی


فرماندار شهرستان بهار از اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی خبر داد.

- روح الله نباتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری میز خدمت در روستاهای شهرستان بهار به منظور حل مشکلات اظهار کرد: این اقدام ضمن ارتباط چهره به چهره مردم و مسوولان، شرایط موجود را برای بررسی و گره گشایی برای مدیران و مسوولان ترسیم می کند.

وی از حضور در روستای گنج تپه به عنوان یکی از روستاهای مهم شهرستان بهار خبر داد و گفت: نبود کندرو در جاده روبروی روستا یکی از مهمترین مشکل روستاییان بود که پیگیر هستیم جاده روبروی روستا جزو حریم محدوده طرح هادی ثبت شود و سپس با احداث میدان و کندرو از خطرات بعدی جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان بهار افزود: قیر یارانه ای به صورت رایگان در اختیار روستاها قرار می گیرد و با خودیاری اهالی و دهیاری معابر فرعی باقیمانده روستای گنج تپه آسفالت خواهد شد.

وی گریزی به اقدام کشاورزان و چاه داران روستای گنج تپه در کمک به حل بحران آب شهر همدان با نذر آب زد و در ادامه گفت: توسعه کشت های گلخانه ای از اولویت ما در شهرستان بهار و روستاهای بزرگ آن است چراکه مصرف آب کمتر و سود بیشتری نسبت به کشت های معمول دارد بنابراین تسهیلات مناسبی برای این امر در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی

اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی