مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-20اقتصادي

توضیحات قربانزاده در مورد عدم اعلام آدرس اموال مازاد در مولدسازی


رییس سازمان خصوصی سازی در واکنش به ابهامات پیش آمده در مورد عدم اعلام پلاک املاک مازاد دولت گفت که صرفا در مرحله مازاد بودن، به دلیل جلوگیری از زد و بند پلاک اعلام نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: در روز رونمایی از سامانه مولدسازی اعلام کردم که در مرحله مازاد بودن اموال، آدرس نهایی یعنی پلاک را اعلام نمی کنیم که این موضوع دلیل روشنی دارد زیرا در مرحله ای که اعلام می شود فلان ملک مازاد است اگر پلاک اعلام شود، از همسایه های ملک گرفته تا کارکنان دولتی و کارشناسان رسمی، امکان مقاومت و زد و بند وجود دارد.

رییس سازمان خصوصی سازی افزود: در مرحله مازاد، روی نقشه دارایی ها در سایت اعلام می کنیم که در یک محدوده ای ملکی با فلان مشخصات و مساحت وجود دارد؛ بنابراین با توجه به احتمال زد و بند و… در این مرحله پلاک ملک اعلام نمی شود.

وی ادامه داد: ولی از مرحله مازاد که گذشت و به مرحله مولدسازی رسید، مگر می شود آدرس ملک اعلام نشود؟ پس متقاضی چه چیزی را قرار است بخرد؟ معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: با توجه به اینکه ملک کالای ناهمگنی است، بنابراین متقاضی در اولین فرصت ملک را حضوری می بیند و فرصتی برای رؤیت گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: مگر می شود به صورت فراگیر فرصت عرضه، تقاضا، مزایده و رؤیت ملک را فراهم کرد اما آدرس را اعلام نکرد؟ قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات قربانزاده در مورد عدم اعلام آدرس اموال مازاد در مولدسازی

توضیحات قربانزاده در مورد عدم اعلام آدرس اموال مازاد در مولدسازی