مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:462023-02-20سياسي

آموزش و پرورش کرمان، دستگاه برتر جنوب کشور در اجرای قانون اسناد ملی


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بنا به اعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی، آموزش و پرورش استان برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر اجرایی در حوزه اجرای قانون اسناد ملی ایران در منطقه جنوب کشور معرفی شد.

- ایسنا/کرمان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بنا به اعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی، آموزش و پرورش استان برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر اجرایی در حوزه اجرای قانون اسناد ملی ایران در منطقه جنوب کشور معرفی شد.

رضا امیری فرد امروز اول اسفندماه با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی، آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان دستگاه برتر اجرایی در منطقه جنوب کشور جهت همکاری با این سازمان معرفی شد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از اسناد ملی و مکاتبات اداری و وحدت رویه در انجام امور مربوط به نگهداری و تعیین تکلیف اسناد راکد و اوراق امحایی فاقد ارزش نگهداری ، از سال 1395 اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش به عنوان رابط اجرایی مقررات موجود در زمینه تعیین تکلیف اسناد و مکاتبات اداری معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش کرمان، دستگاه برتر جنوب کشور در اجرای قانون اسناد ملی

آموزش و پرورش کرمان، دستگاه برتر جنوب کشور در اجرای قانون اسناد ملی