مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-20ورزشي

افتتاح نوبت عصر مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده جهاددانشگاهی همدان


نوبت عصر مرکز مشاوره و خدمات روان­شناختی جهاددانشگاهی همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

- ایسنا/همدان نوبت عصر مرکز مشاوره و خدمات روان­شناختی جهاددانشگاهی همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبت عصر مرکز خدمات تخصصی مشاوره و خدمات روان­شناختی جهاددانشگاهی همدان با نام مرکز سوره که به صورت تخصصی در زمینه ازدواج و خانواده فعالیت می­ کند، با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و رییس و معاون پژوهشی جهاددانشگاهی همدان افتتاح شد.

علی کلانترنیا، رییس جهاددانشگاهی همدان در مراسم افتتاحیه مرکز گفت: این مرکز از سال 1395 مشغول خدمت ­رسانی به اقشار مختلف استان در یک نوبت صبح است و در راستای پوشش حداکثری خدمات روان­شناختی، ایفای مسئولیت اجتماعی در جهت افزایش رفاه جامعه و برخورداری جوانان از خدمات روان­شناختی و مشاوره مطلوب و باکیفیت، نیاز به راه ­اندازی نوبت عصر این مرکز احساس می­ شد.

یوسف خدرویسی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز بیان کرد: این مرکز، پس از طی مراحل متعدد ثبت نام و مصاحبه علمی و تخصصی، از بین دارندگان مدارک معتبر رشته­ های روان­شناسی و مشاوره دارای پروانه نظام، موفق به اخذ پروانه مراکز مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نوبت عصر مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده جهاددانشگاهی همدان

افتتاح نوبت عصر مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده جهاددانشگاهی همدان