مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:042023-02-20سياسي

عملکرد موفق شهرداری تهران در حوزه عمرانی


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، عملکرد شهرداری تهران در اجرای طرح های عمرانی را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ،فاطمه محمدبیگی با بیان اینکه شهرداری تهران در حوزه عمرانی بسیار موفق عمل کرده است، اظهار کرد: با توجه به چنین عملکردی، در حوزه معرفی پروژه ها به مردم بهتر است اقدامات بیشتری صورت بگیرد و شهروندان از روند موفقیت آمیز طرح ها اطلاع داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بر اساس گزارشات در حوزه تقویت زیرساخت ها، پروژه های انبوهی اجرایی و پیش بینی شده است، یادآور شد: امیدواریم شهرداری در توسعه این زیرساخت ها روند مناسبی را طی کند.

وی با اشاره به دیگر نقاط قوت عملکرد شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حرکت به سمت عدالت محوری، محرومیت زدایی، بازسازی بافت فرسوده و دستیابی به شهر هوشمند طراحی ها و اقدامات خوبی برنامه ریزی شده که باید با قوت اجرایی شود.

رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی به لزوم برقراری تعامل در حوزه فرهنگی و اجتماعی بین شهرداری و مجلس اشاره کرد و افزود: ما در این حوزه و به ویژه در اجرای قانون جوانی جمعیت نیاز داریم که شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد؛ برای مثال باید تعداد مراکز و بوستان های مادر و کودک در پایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد موفق شهرداری تهران در حوزه عمرانی

عملکرد موفق شهرداری تهران در حوزه عمرانی