مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:312023-02-20اجتماعي

جشنواره رشد و بالندگی ویژه دانش آموزان ابتدایی در سبزوار برگزار شد


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: برای نخستین بار طرح جشنواره رشد و بالندگی ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی این شهرستان با هدف تقویت تفکر و خلاقیت به اجرا درآمد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: برای نخستین بار طرح جشنواره رشد و بالندگی ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی این شهرستان با هدف تقویت تفکر و خلاقیت به اجرا درآمد.

اشرف باغانی شب گذشته در آیین برگزاری جشنواره رشد و بالندگی در دبستان شهید فهمیده سبزوار، افزود: جشنواره رشد و بالندگی یکی از اقدامات ویژه در راستای اهداف سند تحول بنیادین است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی، تقویت مهارت آموزی با کمک مجلات رشد، تقویت تفکر و خلاقیت، ارتقای سطح بینش، درک مطلب و تقویت مهارت خوانداری و روان خوانی دانش آموزان برخی از اهداف برپایی جشنواره رشد و بالندگی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: مجلات رشد به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی ارزشمند در حوزه های مختلف در فرایندهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش موثری دارد.

باغانی افزود: با توجه به رویکرد آموزش و پرورش در ارتقای تعقل، تفکر و ابتکار دانش آموزان در تمام زمینه های علمی و فرهنگی، مجلات رشد منبع مناسبی در کنار کتاب های درسی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رشد و بالندگی ویژه دانش آموزان ابتدایی در سبزوار برگزار شد

جشنواره رشد و بالندگی ویژه دانش آموزان ابتدایی در سبزوار برگزار شد