مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-20سياسي

اعزام 485 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به اردوی زیارتی مشهد مقدس


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: 485 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در قالب طرح شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: 485 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در قالب طرح شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 485 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در قالب طرح شوق زیارت با کمک حامیان، خیرین و مراکز نیکوکاری کمیته امداد به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت: زائران اعزام شده به این اردو شامل زنان سرپرست خانوار به همراه فرزندان و دانش آموزان هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: زائران اعزام شده به این اردوی زیارتی به مدت 4 روز در مشهد مقدس حضور داشته و در برنامه های مختلف زیارتی، فرهنگی و تربیتی و همچنین کارگاه آموزشی شرکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: با همکاری حامیان، خیرین و مراکز نیکوکاری کمیته امداد برای اعزام هر یک از این مددجویان مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده که در مجموع بیش از 700 میلیون تومان برای این اردوهای زیارتی تاکنون هزینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 485 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به اردوی زیارتی مشهد مقدس

اعزام 485 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به اردوی زیارتی مشهد مقدس