مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-20سياسي

تجارت فالوور با سواستفاده از گرفتاری مردم زلزله زده


متأسفانه برخی از سلبریتی ها به مشکلات و گرفتاری های مردم زلزله زده به چشم محل تصویربرداری و عکاسی نگاه می کنند و با طراحی سناریو، دنبال اهداف خاص تبلیغاتی و رسانه ای خود هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ ظاهراً برخی از سلبریتی ها حاضر نیستند از هیچ سوژه و امکانی برای بیشتر دیده شدن و معروف تر شدن بگذرند خواه در زلزله خواه در سیل و ویرانی.

دیده شدن به هر قیمتی، یک اصل در عالم برخی از سلبریتی ها است و این سبک زندگی ایجاب می کند که همواره برای بیشتر دیده شدن و بیشتر ویوو خوردن دنبال سوژه بگردند.

حال آیا این افراد، می توانند از سوژه دراماتیکی مانند زلزله و مشکلات و مصیبت مردم صرف نظر کنند؟ آش سواستفاده از پدیده های طبیعی آنقدر شور شده که برخی کشورها برای جلوگیری از سواستفاده سلبریتی ها از بلایای طبیعی و حوادث اجتماعی و نمک پاشیدن به زخم آسیب دیدگان، قوانین سفت و سختی وضع کنند و برخوردهای جدی با این رویه ها را در دستور کار قرار بدهند.

آش سواستفاده از پدیده های طبیعی آنقدر شور شده که برخی کشورها برای جلوگیری از سواستفاده سلبریتی ها قوانین سختی وضع می کنند نمونه اخیر این موضوع، زلزله بزرگ ترکیه بود که دولت با جدیت در مقابل سواستفاده از پیامدهای فردی و اجتماعی زلزله توسط سلبریتی ها ایستاد و حتی برخی را تحت تعقیب قضایی قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت فالوور با سواستفاده از گرفتاری مردم زلزله زده

تجارت فالوور با سواستفاده از گرفتاری مردم زلزله زده