مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-20سياسي

تخریب و حرمت شکنی با نقد سازنده و اصلاحی تفاوت دارد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری گفت: تخریب و حرمت شکنی با نقد سازنده و اصلاحی تفاوت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیه حسنی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری هدف از برگزاری این جلسه را هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر دانست و اظهار کرد: برگزاری این نشست برای ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه، همدلی و هم افزایی در امر اطلاع رسانی و اخبار ری است.

وی با تاکید بر استفاده از نظرات مختلف در امر خبر و رسانه گفت: اختلاف نظرها همواره وجود داشته و باید وجود داشته باشد چرا که هرکسی از دید خود واقعه را دیده، بررسی و نقد می کند و در نهایت باعث پیشرفت و استفاده از نظرات مؤثر و مفید می شود اما در این راستا حرمت ها باید حفظ شود و اهانت در این فضا جایی نخواهد داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری نقد کردن اخبار و وقایع را تحسین برانگیز دانست و یادآور شد: نقدها باید رویکرد اصلاحی داشته باشند، نه تخریب، سرکوب و حرمت شکنی و لازمه این بینش تقوای الهی است که فعالان حوزه خبر باید به آن توجه داشته باشند.

حسنی به تذکر به یکی از رسانه ها مبنی بر تهمت و اهانت به یکی از مسؤولان منتخب مردم اشاره و عنوان کرد: خبرنگاران واقعی و دلسوز باید ضمن بیان انتقادات سازنده و به دور از تهمت و افترا، نیمه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب و حرمت شکنی با نقد سازنده و اصلاحی تفاوت دارد

تخریب و حرمت شکنی با نقد سازنده و اصلاحی تفاوت دارد