مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:412023-02-20اقتصادي

برق بیش از یک هزار و 170 روستای کردستان تکخوانی شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در حال حاضر از یک هزار و 666 روستای برق دار، برق هزار و 178 روستای استان تکخوانی شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در حال حاضر از یک هزار و 666 روستای برق دار، برق هزار و 178 روستای استان تکخوانی شده است.

هیوا لهونیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد، برق 65 روستای استان در سال جاری از حالت بازفروش به تکخوانی تبدیل شد.

در سیستم باز فروش، کنتوری مادر برای روستا نصب و مأمور شرکت توزیع از طریق همان کنتور میزان برق مصرفی مشترکان و هزینه پرداختی را اعلام می کند اما در سیستم تک خوانی، هر مشترک یک کنتور جداگانه دارد و به صورت جداگانه نسبت به قرائت کنتور و چاپ قبض آن اقدام می شود.

وی افزود: با اجرای طرح تکخوانی کردن برق روستاها، مشکلات مربوط به قرائت کنتورهای باز فروش و تطبیق با کنتورهای مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در برخی از روستاها، ایجاد نارضایتی میان روستانشینان، شفافیت و سهولت دریافت مطالبات مشترکان، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت در پرداختی ها رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان ادامه داد: کل هزینه های مربوط به تکخوانی کنتور روستاها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق است که از محل منابع داخلی شرکت تامین و برای اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق بیش از یک هزار و 170 روستای کردستان تکخوانی شد

برق بیش از یک هزار و 170 روستای کردستان تکخوانی شد