مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-20اقتصادي

دولت پاسخگوی وضعیت نرخ ارز در کشور باشد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پاسخگوی وضعیت به وجود آمده در بحث نرخ ارز در کشور باشد.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پاسخگوی وضعیت به وجود آمده در بحث نرخ ارز در کشور باشد.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نرخ ارز و افزایش قیمت آن در بازار اظهار کرد: امروز موضوع نرخ ارز با اهمیت بالایی در مجلس نیز در حال پیگیری است.

وی افزود: اقدامات، تلاش ها و پیگیری هایی به ویژه در کمیسیون های تخصصی مجلس به منظور ارائه پیشنهاداتی در خصوص کنترل بازار نرخ ارز در حال انجام است و منتظر هستیم تا نتایج این اقدامات را مشاهده کنیم.

وزیر اقتصاد استیضاح می شود؟ نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال استیضاح وزیر اقتصاد با توجه به شرایط نرخ ارز در کشور گفت: هر بحثی که به اصلاح وضعیت افزایش نرخ ارز در کشور کمک کند دنبال و اجرایی خواهد شد.

حسینی با اشاره به درخواست رییس مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای توجه به راه حل های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز ارائه شده از سوی مجلس، عنوان کرد: مجلس تذکرات و پیشنهاداتی در خصوص کنترل این بازار ارایه کرده است و به دنبال این هستیم تا پاسخ قانع کننده ای از دولت برای وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پاسخگوی وضعیت نرخ ارز در کشور باشد

دولت پاسخگوی وضعیت نرخ ارز در کشور باشد