مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:522023-02-20ورزشي

رقابت 326 کارمند چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات کارکنان دولت از 9 تا 30 بهمن ماه برگزار شد و 199 نفر از کارمندان آقا و 127 نفر از کارمندان خانم در این مسابقات به رقابت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موعود بنیادی فرد صبح امروز در برنامه اختتامیه مسابقات کارکنان دولت گفت: این مسابقات با شعار کارمند تندرست، خدمت بهتر در ادارات چهارمحال و بختیاری برگزار و با استقبال گسترده کارمندان روبرو شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این مسابقات از 9 بهمن ماه آغاز شد و تا 30 بهمن ماه ادامه داشت و 199 نفر از کارمندان آقا و 127 نفر از کارمندان خانم در این مسابقات به رقابت پرداختند.

وی افزود: آقایان در مسابقات مینی فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، دارت، شنا و آمادگی جسمانی و خانم ها در مسابقات داژبال، دارت، تنیس روی میز ، شنا و آمادگی جسمانی با یکدیگر رقابت کردند.

بنیادی فرد بیان کرد: کارمندان استان در تیپ 3 مقام اول مشارکت کارکنان را به دست آوردند و نیاز است ادارات با تیم های برتر برای اعزام به مسابقات کشوری همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: توسعه ورزش کارکنان هدف ماست و در تلاش هستیم کارکنان بتوانند در ساعات کاری به فعالیت بدنی بپردازند تا از مشکلات جسمانی آنان کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 326 کارمند چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی

رقابت 326 کارمند چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی