مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:062023-02-20سياسي

انتشار 24 هزار میلیارد ریال اوراق مالی برای قطار شهری و میدان شهدای مشهد


لوایح دوفوریتی انتشار 20 هزار میلیارد ریال اوراق مالی برای قطارشهری و 4000 میلیارد ریال اوراق مالی برای طرح بزرگ میدان شهدا در شورای شهر مشهد به تصویب رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی لوایح دوفوریتی انتشار 20 هزار میلیارد ریال اوراق مالی برای قطارشهری و 4000 میلیارد ریال اوراق مالی برای طرح بزرگ میدان شهدا در شورای شهر مشهد به تصویب رسید.

امروز، یکم اسفند ماه، در هفتادویکمین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، لایحه دوفوریتی با موضوع انتشار اوراق مالی اسلامی برای خطوط قطار شهری از محل بودجه سال 1401 کل کشور به تصویب رسید.

بر اساس این لایحه به شهرداری مشهد اجازه داده می شود به استناد بند (د) تبصره قانون بودجه سال 1401 کل کشور و به منظور تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای اجرای خطوط قطار شهری مشهد، نسبت به انتشار اوراق مالی اسلامی با سود علی الحساب مورد توافق با بانک مرکزی به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اقدام کند.

محمود عیدی، رییس سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مشهد، در این رابطه اظهار کرد: در توافقاتی که با دولت صورت گرفت، قرار بود 2000 میلیارد تومان از نفت به قطار شهری کمک شود و 2000 میلیارد تومان دیگر نیز آورده شهرداری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 24 هزار میلیارد ریال اوراق مالی برای قطار شهری و میدان شهدای مشهد

انتشار 24 هزار میلیارد ریال اوراق مالی برای قطار شهری و میدان شهدای مشهد