مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-20اجتماعي

برگزاری 582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر


مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت، راهبرد و رسالت دستگاه تعلیم و تربیت است، گفت: 582 یادواره لاله های روشن به نام و یاد شهدای فرهنگی و دانش آموز استان برگزار شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت، راهبرد و رسالت دستگاه تعلیم و تربیت است، گفت: 582 یادواره لاله های روشن به نام و یاد شهدای فرهنگی و دانش آموز استان برگزار شده است.

علی موحدی دوشنبه اول اسفند در کارگروه استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: بیش از 7 هزار دانش آموز استان با اعزام به سفرهای راهیان نور، از پرتو نورانی شهدا بهره مند شده اند.

وی افزود: کلاس های درس مدارس و اماکن آموزشی، تربیتی و ورزشی متعلق به آموزش و پرورش به نام شهدای فرهنگی و دانش آموز مزین و متبرک می شوند.

موحدی عنوان کرد: کادر اجرایی و آموزشی مدارس با اجرای برنامه های مبتنی بر آموزش های شهدا، زمینه تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی را فراهم سازند.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده معظم و شاهد و هطرافشانی حرم های مطهر شهدا، از برنامه های ثابت شورای معاونان اداره کل در بازدید از شهرستان ها و مناطق است.

موحدی ادامه داد: بیش از 5 هزار جلد کتاب با محوریت آشنایی با شهدا در بین دانش آموزان استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر

برگزاری 582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر