مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-20سياسي

حریم تصرف شده رودخانه های مازندران شناسایی شد


رییس کل دادگستری مازندران از آزادسازی دو هزار و 550 مترمربع از اراضی ملی بستر رودخانه حفاظت شده چالوس خبر داد و گفت: حریم های تصرف شده رودخانه های استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه آزادسازی حریم رودخانه چالوس از آزاد ساز دو هزار و 550 متر مربع از اراضی ملی بستر رودخانه حفاظت شده چالوس و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در محور چالوس، منطقه پل زنگوله خبر داد و گفت: در راستای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، حریم های متصرف شده دراستان، شناسایی شده است که نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد.

وی گفت: بر اساس بر اساس رأی قطعی دادگاه و در راستای اجرای دستور رییس دادگاه عمومی بخش مرزن آباد، 2550 متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست چالوس با همراهی یگان امداد انتظامی شهرستان، پاسگاه ولی آباد و کارکنان ادارات راهداری، منابع طبیعی وامور آب منطقه ای رفع تصرف شد.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: با توجه به تأکید رییس قوه قضاییه و با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات خوبی از سوی رؤسا و دادستان های استان در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های استان صورت گرفته است البته آزاد سازی هر چه بهتر حریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم تصرف شده رودخانه های مازندران شناسایی شد

حریم تصرف شده رودخانه های مازندران شناسایی شد