مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-20سياسي

همه موفقیت های خود را مدیون انس با قرآن کریم می دانم


هادی سلامه با بیان اینکه شرکت در این مسابقات انگیزه انسان را در حفظ هویت اسلامی افزایش می دهد گفت: سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بسیار خوب در حال برگزاری است.

- هادی سلامه قاری بخش ترتیل از کشور دانمارک در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره شرکت و راهیابی خود به دوره نهایی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: طریقه انتخاب و پیروز شدن بنده در مرحله مقدماتی این گونه بود که ویدئویی از قرائت خود را به دبیرخانه این دوره از مسابقات ارسال کردم و در مرحله ابتدایی موفق شدم، همچنین در مرحله دوم ویدئوی دیگری ارسال و مجدد به موفقیت دست یافتم و برای شرکت در مرحله نهایی و فینال مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدم.

وی به فعالیت های قرآنی خود اشاره و تصریح کرد: زمانی که 12 ساله بودم به همراه خانواده از دانمارک به لبنان مهاجرت کردیم آشنایی و آموزش قرآن کریم را آغاز کردم.

در جامعه قرآنی لبنان اساتیدی از ایران حضور داشتند و بنده از محضر آنها تجوید، صوت و لحن، قرائت و … را فرا گرفتم و در تمام سال ها این یادگیری و فراگیری را ادامه دادم و همچنین پس از بازگشت به دانمارک باز این فراگیری را ادامه دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه موفقیت های خود را مدیون انس با قرآن کریم می دانم

همه موفقیت های خود را مدیون انس با قرآن کریم می دانم