مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-20سياسي

ضرورت برنامه ریزی دانشکده ها برای ارتقاء بین المللی دانشگاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر برنامه ریزی همه دانشکده ها در زمینه ارتقاء رتبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر برنامه ریزی همه دانشکده ها در زمینه ارتقاء رتبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با یادآوری این نکته که دنیای امروز دنیای تغییرات سریع است و این در فعالیت های دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در این شرایط باید رویکرد آینده نگر برای مدیریت چالش های پیش رو داشته باشیم.

وی با بیان سخنی از بزرگان مبنی بر اینکه اندیشمند کسی است که امروز با حسن تدبیر در اندیشه فردایی خوش است و آنچه فردا پیش رو دارد امروز می بیند گفت: این سخن تاییدی بر ضرورت برنامه ریزی آینده نگر است.

در نظام سلامت نیز باوجود پیشرفت های بسیاری که پس از انقلاب حاصل شده باید از عملکرد سلیقه ای پرهیز کنیم وبرنامه ریزی جامع، منسجم و مستمر داشته باشیم.

این استاد دانشگاه، روزمرگی و عملکرد برحسب رفع تکلیف را آفت بزرگ پیشرفت دانست و گفت: برای مقابله با این آفت لازم است سازمان ها برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی دانشکده ها برای ارتقاء بین المللی دانشگاه

ضرورت برنامه ریزی دانشکده ها برای ارتقاء بین المللی دانشگاه