مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 22:052023-02-20سياسي

ضرورت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین در لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین در استان تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین در استان تاکید کرد.

علی جهانی در مراسم انتخابات کانون کارآفرینان برتر رسمی لرستان اظهار کرد: بر اساس ابلاغ اساسنامه کارآفرینان برتر رسمی از سوی وزارت متبوع انتخابات کانون کارآفرینان برتر استان که طی آن علی کردی، فاطمه کوهی، احمد یارمحمدی، ولی الله نباتی، امیر لک پور، جمشید روهنده (علی البدل)، سیمین طهماسبی (علی البدل) به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و عباس فتحی زاده به عنوان بازرس این کانون انتخاب شدند.

وی افزود: توسعه، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در استان، شناسایی و معرفی کارآفرینان استان و برقراری سازوکارهای مناسب برای تعامل مستمر با آنها، شناسایی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی استان از جمله اهداف این کانون است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به ضرورت حمایت از کسب وکارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین و تقویت اکوسیستم کارآفرینی استان، کانون کارآفرینان برتر لرستان تمام توان خود را برای جمع کردن همه تشکل های حوزه کارآفرینی، ایجاد انسجام و اتحاد بین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین در لرستان

ضرورت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین در لرستان