مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 22:452023-02-20سياسي

اختصاص 538 میلیون تومان برای لوازم خانگی محرومان تاکستان


با اختصاص 205 میلیون تومان زکات و 334 میلیون و 500 هزار تومان کمک خیران؛ خریداری 109 دستگاه تلویزیون و 76 دستگاه یخچال برای محرومان تاکستان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمدرضایی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند تا بتواند موانع پیش روی آنها را در زندگی روزمره برطرف کند.

وی ادامه داد: در این میان استفاده از ظرفیت های مختلف برای امدارسانی به طوری جدی پیگیری می شود که در تازه ترین گام برای رفع مشکل محرومان از ظرفیت پربرکت زکات در کنار ظرفیت کمک خیران استفاده شده است.

رییس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: هماهنگی های صورت گرفته موجب شد تا مبلغ 204 میلیون تومان از محل زکات واجب را به همراه 334 میلیون و 500 هزار تومان کمک خیران گردآوری کنیم تا برای تهیه لوازم خانگی محرومان هزینه شود.

وی افزود: در هم افزایی صورت گرفته در مجموع 538 میلیون و 500 هزار تومان کمک جمع آوری شده برای خرید 109 دستگاه تلویزیون و 76 دستگاه یخچال نیازمندان و محرومان تاکستان اختصاص یافت.

محمدرضایی عنوان کرد: همه کمک های جمع آوری شده برای محرومان در همین منطقه و برای محرومان صرف می شود و ریالی از کمک های مردمی نه تنها برای سایر مناطق بلکه در سایر زمینه ها صرف نمی شود چراکه ما امانتدار مردم برای هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 538 میلیون تومان برای لوازم خانگی محرومان تاکستان

اختصاص 538 میلیون تومان برای لوازم خانگی محرومان تاکستان