مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-21اقتصادي

فعلاً خبری از افتتاح کتابخانه مرکزی البرز نیست!


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: برای تکمیل کتابخانه مرکزی استان حدود 200 میلیارد تومان نیاز است.

- ایسنا/البرز مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: برای تکمیل کتابخانه مرکزی استان حدود 200 میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی معدنی پور روز سه شنبه دوم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات احداث کتابخانه مرکزی البرز از سال 98 آغاز شده و بنا به گفته پیمانکار برای تکمیل آن 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: این کتابخانه اکنون در مرحله اجرای فونداسیون است و نقشه های آن تهیه شده، زمین این کتابخانه را شهرداری اهدا کرده و مجری ساخت آن هم همین مجموعه است.

این مسئول با اشاره به بالا بودن اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این کتابخانه گفت: بدون شک بهره برداری از این مجموعه نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

البته اخیرا جلسه ای در استانداری البرز تشکیل و در زمینه تکمیل این کتابخانه تبادل نظر شده است که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز در ادامه با تاکید بر اینکه سرانه فضای مطالعه در البرز در مقایسه با میانگین کشور بسیار پایین است، افزود: در حال حاضر به ازای هر 1000 نفر در البرز 10 متر زیربنای کتابخانه ای در این استان وجود دارد در حالی که میانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً خبری از افتتاح کتابخانه مرکزی البرز نیست!

فعلاً خبری از افتتاح کتابخانه مرکزی البرز نیست!