مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-21پزشكي

رسیدگی به 23 شکایت مردمی و پلمپ دو مرکز متخلف در کیش


رییس مرکز بهداشت کیش با اشاره به پیگیری و رسیدگی به 23 مورد از شکایات مردمی در راستای نظارت های بهداشتی از پلمب دو مرکز متخلف و معرفی یک مرکز به دادگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان، محمدرضا رضانیا رییس مرکز بهداشت کیش امروز با اشاره به هزار و 46 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان های عمومی در کیش گفت: نظارت مستمر بازرسان یکی از مهم ترین اولویت های مرکز بهداشت در بخش بهداشت محیط است.

رییس مرکز بهداشت کیش با بیان اینکه، مراکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی از مکان های پر خطر از لحاظ انتقال بیماری های قابل انتقال از آب و غذا هستند، افزود: نظارت بر بهداشت فردی، ابزار و تجهیزات، مواد غذایی و بهداشت ساختمان می تواند از آلودگی مواد غذایی و احتمال بروز بیماری در مصرف کننده جلوگیری کند.

دکتر رضانیا گفت: در ماه گذشته بازرسان بهداشت محیط این مرکز 733 نوبت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 216 نوبت بازدید از اماکن عمومی و 97 نوبت بازدید از غرفه های فروش لوازم آرایشی بهداشتی انجام داده اند.

رییس مرکز بهداشت کیش با اشاره به پیگیری و رسیدگی به 23 نوبت از شکایات مردمی افزود: 22 نوبت نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب آشامیدنی و 7 نوبت نمونه برداری مواد غذایی، 9 نوبت باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 23 شکایت مردمی و پلمپ دو مرکز متخلف در کیش

رسیدگی به 23 شکایت مردمی و پلمپ دو مرکز متخلف در کیش